Pre školy zaiisťujeme automaticky VIP záručné služby. V prrípade reklamácie sa snažíme vyriešiť problém do druhého dňa jednosmerným zaslaním reklamovanej časti zákazníkovi (optická mechanika, HDD, klávesnica, myš, atď). V prípade potreby reklamáciee celku zaistíme prepravu do druhého dňa na naše náklady a po doručení následujúci pracovný deň expedujeme späť opravený/vymenený hardware, opäť na naše náklady.
Pri potrebe zadania reklamácie prosím využite náš jednoduchý formulár.
V prípade potreby víacerých informacií, konzultácie ohľadom produktov, softwaru, alebo nášho kompletného riešenia ITvSkole.sk – volajte 800880990
Reklamácia
A) Zadanie reklamácie – jednoduché zadanie + vybavovanie v najkratšom možnom termíne
1. Prihláste sa na Váš účet na www.Boxed.sk
2. Kliknite na tlačítko Reklamácia
3. Kliknite na tlačítko Nová reklamácia
4. Vyplňte aspoň dva údaje o reklamovanom tovare (Boxed číslo, alebo SN, alebo číslo dokladu, alebo číslo objednávky).
5. Dajte vyhľadať
6. Popíšte stručne závady
7. Odošlite reklamáciu
B) Preprava reklamovaného tovaru
- ak je to možné, snažíme sa reklamáciu vybaviť jednosmerným zaslaním bezchybného tovaru dielu.
- ak je nutná preprava, zaistíme ju na naše náklady a po doručení k nám, obratom expedujeme bezchybný tovar späť.