BOXED SK, s.r.o, Obrancov mieru 343/1, 017 01 Dubnica nad Váhom mail icoinfo@boxed.sk phone ico0422028927

ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE

Spoločnosť BOXED je dynamicky rastúca firma, tvorená tímom schopných ľudí, ktorí vedia, že cesta k úspechu firmy je uspokojenie potrieb zákazníka. Sme pripravení ihneď profesionálne riešiť Vaše pripomienky, požiadavky, objednávky prípadne problémy z oblasti našej činnosti.
Vysokú kvalitu tovaru a služieb berieme ako hlavný nástroj k dosiahnutiu spokojnosti zákazníkov. Kvalita tovaru je u nás daná tým, že ponúkame výhradne FACTORY REFURBISHED tovar. Kvalita služieb je zaistená našim osobitým a odborným prístupom k pripomienkam malých i veľkých zákazníkov. Na našom webe sú k dispozícii podrobné popisy k tovaru, verné zobrazenie a potrebné ovládače.
Ponúkaný tovar prešiel dôkladným nastavením, vyčistením a kontrolou priamo pri výrobcovi. Ide o tovar, ktorý bol prvotne pod leasingem, po kontrole je ďalej určený k opätovnému predaju. Na rozdiel od bežných bazárov, u nás máte istotu jasného pôvodu tovaru. Tovar do e-shopu nezaraďujeme kusovo, do predaja dávame väčšie série tovaru a sme schopní kontinuálnych dodávok rovnakého typu. Vďaka tomu Vám môžeme ponúknuť v rovnakej kvalite prakticky ľubovolné množstvo. Ďalšou veľkou výhodou našich skladových zásob je možnosť okamžitej výmeny pri prípadných problémoch k Vašej plnej spokojnosti.

Spokojný zákazník nie je pre nás len fráza. Snažíme sa dosiahnúť Vašej spokojnosti.

Zákazníkom sa v prípade reklamácie alebo pri softwarových problémoch s PC snažíme vyhovieť a poradiť. Pri kúpe predovšetkým prvého počítača je dobré si uvedomiť, že práca s PC vyžaduje isté znalosti a skúsenosti. Inak povedané – ak si kúpíte auto, v autosalóne Vám nedajú automaticky vodičský preukaz. Na ten je potrebné navštevovať autoškolu aj keď z nej vyjdete, neznamená to, že ste už dobrý šofér. S počítačom je to podobné, my sme ako ten „autosalón“, preto upozorňujeme, že nie sme schopní suplovať „autoškolu“ v prípadoch potreby inštalácie kodekov, zmeny rozlíšenia na monitore, problémy s vírmi, netlačenie tlačiarne, keď v nej dôjde papier alebo toner a podobne. Zákazníkom predáme PC a k nemu aj softwarové vybavenie, nedodáváme znalosti ako s počítačom pracovať.

    Podpora pre zákazníkov

    Na všetok tovar z našej ponuky poskytujeme záruku v súlade s Občianským zákonníkom. Dĺžka záruky je vyznačená na daňovom doklade, kompletné obchodné podmienky nájdete tu.
    Reklamácia tovaru

    1. Prihláste sa na Váš účet na www.Boxed.sk
    2. Kliknite na tlačítko Reklamácia
    3. Kliknite na tlačítko Nová reklamácia
    4. Vyplňte aspoň dva údaje o reklamovanom tovare (Boxed číslo, alebo SN, alebo číslo dokladu, alebo číslo objednávky).
    5. Dajte vyhľadať
    6. Popíšte stručne závady
    7. Odošlite reklamáciu

    • Potrebujete poradiť alebo viac informácií ohľadom tovaru? – píšte na predajna@boxed.csk
    • Potrebujete poradiť ohľadom reklamácie? – píšte na servis@boxed.sk
    • Potrebujete zmenu dokladu, jeho prepísanie, zmenu fakturačných alebo prihlasovacích údajov? – píšte na obchod@boxed.sk
    • V prípade potreby môžete telefonovať na zákaznícku podporu.

    Zákazníkom sa v prípade reklamácie alebo i pri softwarových problémoch s PC snažíme vyhovieť a poradiť. Pri kúpe predovšetkým prvého počítača je dobré si uvedomiť, že práca s PC vyžaduje isté znalosti a skúsenosti. Inak povedané – ak si kúpíte auto, v autosalóne Vám nedajú automaticky vodičský preukaz. Na ten je potrebné navštevovať autoškolu a i keď z nej vyjdete, neznamená to, že ste už dobrý šofér. S počítačom je to podobné, my sme ako ten „autosalón“, preto upozorňujeme, že nie sme schopní suplovať „autoškolu“ v prípadoch potreby inštalácie kodekov, zmeny rozlíšenia na monitore, problémy s vírmi, netlačenie tlačiarne, keď v nej dôjde papier alebo toner a podobne. Zákazníkom predáme PC a k nemu aj softwarové vybavenie, nedodáváme znalosti ako s počítačom pracovať.

    Kvalita tovaru

    Všetok tovar ponúkaný k predaju prechádza testovaním a je triedený do skupín podľa svojho stavu. Skúsenosti

    z pôsobenia na našom trhu nám ukázali, že pre radu zákazníkov je okrem kvality prvotne dôležitá i cena.


    • GRADE A Ide o repasovaný tovar v 100% stave bez väčších známok používánia so zárukou minimálne 12 mesiacov.
    • GRADE A- Tovar rovnako ako GRADE-A iba s mierne znateľnou mierou použitia.
    • GRADE B Tovar rovnako ako GRADE-A iba so znateľnou mierou použitia.
    • NEW Úplne nový tovar so zárukou 24-36 mesiacov.

    Záruky na tovar

        Dôslednou kontrolou vášho tovaru pred predajom spolu s ponúknutím len kvalitného tovaru renomovaných výrobcov je počet reklamovaného tovaru pod 4% z celkového objemu predaja.
        Ak predca len dôjde k nutnosti reklamovať u nás zakúpený tovar, neváhajte sa na nás obrátiť. Situáciu riešíme bez zbytočných odkladov. 70% oprávnených reklamácií vymeníme na počkanie, ostatné spravidla v prvom týždni mesačnej lehoty danej zákonom.
        Pre jednoduché vyriešenie záručnej lehoty využite náš reklamačný systém, pre ktorý sme pripravili návod k použitiu. Žiadame Vás, aby ste si dopredu pozorne prečítali návod, kým začnete zadávať reklamáciu. Ušetríte sebe i nám zbytočné pripomienky.

    Dva dni na vyskúšanie:

       Našim zákazníkom ponúme možnosť dôkladného vyskúšania a otestovania u nás zakúpeného tovaru. Počas týchto dvoch dní môžete tovar vrátiť alebo žiadať ihneď výmenu aj bez udania dôvodu. Toto platí pre všetky kategórie predávaného tovaru pri zakúpení na predajni, aj pri zaslaní prostredníctvom prepravcu. Možnosť zaniká pri mechanickom poškodení alebo pri použití v rozpore s našimi obchodnými podmienkami. Pri novom tovare doručenom prostredníctvom prepravcu je táto doba podľa zákona 14 dní.

    Záruky na nový tovar:

    Záručná doba začína bežať od prevzatia tovaru kupujúcim, tj. dňom uvedeným na záručnom liste. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov. Predávajúci môže túto zákonnú lehotu predĺžiť. Dĺžka záručnej doby je vždy vyznačená na záručnom liste (v stĺpci záruka). V rámci zákonnej záručnej lehoty sa reklamácia riadi Občianskym zákonníkom č.40/1964 Sb. §619-627 s prihliadnutím k tomuto reklamačnému poriadku. Pri predĺženej lehote sa reklamácia riadi výhradne týmto poriadkom.

    Záruka na použitý tovar:

    Záruka na použitý tovar z kategórie GRADE A a GRADE B je v dĺžke 12 mesiacov. Na tovar zo sekcie VÝPREDAJ je v dĺžke šesť mesiacov.

    Ak je tovar predaný Kupujúcemu v porušenom transportnom obale, je Kupujúcí oprávnený Tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riádného plnenia Predávajúcim, či na vrátenie kúpnej ceny. Voľbu vykoná Kupujúci. Predávajúci zodpovedá podľa § 616 odst. 1 obč. zák. iba za závady, ktoré predávaná vec má už pri prevzatí, pričom sa za také závady nepovažujú závady odpovedajúce miere bežného opotrebenia používáním veci. V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe závady Tovaru, môže Kupujúcí uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu. Doba záruky je stanovená v popise Tovaru a na Daňovom doklade alebo na Záručnom liste priloženom k Tovaru a je záväzná. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch a stanovených Zákonom. Odstúpenie je voči Predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie Kupujúceho o odstúpení od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a zmluvné strany sú si povinné vrátiť všetko, čo si poskytli na jej základe .

    SPOLUPRÁCA/ZĽAVY

    Veľmi si vážime zákazníkov, ktorí u nás nakupujú pravidelne alebo urobia väčší nákup v našom e-shope. Ak ste firma, organizácia alebo súkromná osoba, ktorá má záujem s nami spolupracovať, neváhajte nás kontaktovať, vynasnažíme sa vyhovieť Vašim požiadavkám. Môžeme Vám ponúknuť lepšie ceny, bezplatné rozšírenie konfigurácie, bonusy zo sprostredkovania predaja a iné nástroje, ktoré podporia obojstranne výhodnú spoluprácu. Všetko závisí na objeme, frekvencií a perspektíve objednávok.

    Všeobecne Vám ponúkame tri typy spolupráce:

    • Jednorázový nákup troch a viacerých rovnakých položiek – v tomto prípade Vám individuálne stanovíme lepšiu cenu. Vyššie zľavy sa budú pohybovať od 2-5% a to podľa povahy tovaru, skladových zásob, histórie nákupov atď. Zľavu je možné rovnako dohodnúť vo forme bezplatného rozšírenia konfigurácie, nefakturovaním dopravy alebo kreditu pre ďalší nákup.
    • Opakovaný nákup – firmám alebo aj fyzickým osobám, ktoré u nás nakupujú pravidelne, nastavujeme zľavu 5-10% na všetok tovar z nášho e-shopu. Pre získane zľavy je nutná história minimálne predchádzajúcich troch nákupov.
    • Bonusový systém – Stálym zákazníkom ponúkame možnosť zapojenia sa do affiliate systému - bonusový systém BOXED, s.r.o.




    Preprava

    Ve spolupráci s našimi partnery pro Vás zajistíme bezpečně a rychle (80% následující pracovní den) přepravu jakéhokoliv u nás zakoupeného nebo objednaného zboží. Zboží balíme tak aby bylo doručeno k zákazníkovi bez poškození, používáme nové kartónové obaly a ochrannou výplň balíku.


    Přeprava kusových zásilek po ČR

    tuto službu pro nás zajišťuje společnost PPL a to do 48hod od odeslání. Výhodou této služby je především rychlost, možnost sledovaní zásilek, bezplatná infolinka 24hod na 844775775.

    CENA PREPRAVY vrátane balného:

    Jednotný poplatok za dobierku je 40Kč + DPH
    • balík o váhe do 3kg – 50Kč +DPH
    • balík o váhe 3-14kg – 90Kč +DPH
    • balík o váhe 14-29kg – 120Kč +DPH
    • zásielka o váhe 29-66kg – 160Kč +DPH
    • zásielka o váhe 66-160kg – 360Kč +DPH
    • zásielka o váhe 160-200kg – 500Kč +DPH
    • zásielka o váhe 200 a viac kg – 800Kč +DPH


    CENA PREPRAVY NA SLOVENSKO vrátane balného:

    Jednotný poplatok za dobierku je 50Kč + DPH
    • balík o váhe do 3-14kg – 105Kč +DPH
    • balík o váhe 14-29kg – 140Kč +DPH
    • zásielka o váhe 29-66kg – 190Kč +DPH
    • zásielka o váhe 66-160kg – 420Kč +DPH
    • zásielka o váhe 160-200kg – 560Kč +DPH
    • zásielka o váhe 200 a viac kg – 920Kč +DPH

    Časté otázky

    1. Je možné si objednať tovar inak ako cez stránky internetového obchodu?
    E-shop je tu pre Vás, využívajte ho prosím. Získate možnost on-line sledovať vybavovanie Vašej objednávky, bonusy pre dalšie nákupy, možnost jednoduchého zadania prípadné reklamacie apod.Ak Nemáte možnosť využiť náš e-shop, poskytujeme možnost objednánia cez email prodejna@boxed.sk alebo cez telefon na číslo 284693875. Pre objednanie zadajte KÓD TOVARU, farbu, prípadné , CELÚ adresu, TELEFON a email.

    2. Je možné kúpiť si tovar na predajni bez objednia na e-shope?
    Áno, ale radšej Vám doporučujeme urobiť si objednávku. Získate možnosť sledovať online vybavovanie Vašej objednávky, bonusy pre dalšie nákupy, možnosť jednoduchého zadania reklamácie apod. Vyhnete sa možnému vypredaniu zásob tovaru, čakánia na pridaný komponent apod. Po vybavení objednávky z našej strany a to spravidla v deň objednania, Vám príde email o pripravení tovaru na predajňu.

    3. Čo pre mňa znamená, že je tovar SKLADOM IIII, SKLADOM III a NACESTE?

    - Tovar máme skladom pripravený k predaju v počte minimálne 20 ks.


    - Tovar máme skladom pripravený k predeju v počte minimálne 5 ks.


    - Tovar máme skladom pripravený k predeju v počte menej než 5 ks. Nebojte sa tento tovar objednať, objednávky sú online prepojené so skladom, pri dopredaní sa tovar z e-shopu odstraňuje.


    - Tovar máme skladom pripravený k predeju v počte posledný kus. Nebojte se tento tovar objednať, objednávky sú online prepojené so skladom, pri dopredaní sa tovar z e-shopu odstraňuje.


    – Tovar bude zaradený do predja do siedmich dní. Tento tovar je taktiež možné si objednať, o termíne jeho dodania Vás budeme informovať telefónom alebo emailom.


    4. Je možné platiť platobnou kartou ?
    Bohužiaľ nie.

    5. Dostanem ku tovaru vždy daňový doklad?
    Áno, naša firma je platiteľom DPH, daňový doklad je samozrejmosťou.

    6. Dostanem ku tovaru záručný list a kabeláž?
    Áno, záručný list je súčasťou daňového dokladu, preto si ho uchovajte. Kabeláž je u nás taktiež samozrejmosťou.

    7. Je možné vrátiť tovar, ak mi nebude vyhovovať?
    Áno, pre NOVÝ nepoškodený tovar v originálnom obale zaslaný prostrednictvím e-shopu je táto lehota zo zákona 14 dní.

    8. Keď platím objednaný tovar prevodom, ako sa dozviem, že ste platbu obdržali a objednaný tovar je na ceste ku mne?
    Ihneď po obdržaní platby Vás budeme informovať emailem, taktiež po pridání tovaru do expedície Vám príde email. Pre jednoduché spárovanie platieb prosíme o správne zadanie variabilného symbolu, ktorý je uvedený na proforme dokladu po zadaní objednávky.

    9. KoĽko zaplatím za prepravu tovaru ku mne?
    Ceny prepravy sa automaticky vypočítavajú podľa hmotnosti celkovej zásielky a tab. prepravného nájdete tu

    10. Kedy mi bude doručený objednaný tovar?
    90% objednávok prijatých do 12tej hod. doručíme (ak si zákazník nepraje inak) následujúcí pracovný deň.

    11. Zavolá mi prepravca pred dodáním zásielky a je možné dohodnúť presný čas doručenia?
    Oboje je možné, požadavku na volanie dopredu alebo na konkrétny dátum a čas uveďte v poznámke pred odesláním objednávky.

    12. Čo sa stane, ak ma prepravca nezastihne na uvedenej adrese?
    Balík se vráti na depo a prepravca sa ho pokúsi doručiť následujúcí deň. Čas termínu doručenia je možné si dohodnúť na tel.č. 844 775 775. Číslo balíku Vám od nás príde emailom.

    13. Môže iná osoba objednaný tovar prevziať na dodacej adrese?
    Áno, pri zásielkach na dobierku je nutné platiť v hotovosti, pri zásielkach platených dopredu je nutné podpísať splnomocnenie adresátom. Nezodpovedáme za prevzatie neoprávnenou osobou.

    14. Je možné si tovar pred prevzatím od prepravcu prohliadnúť prípadne aj vyzkúšať?
    Vyzkúšanie bohužiaľ nie je možné. Šofér nie je pracovník našej spoločnosti, nie je zoznámený s obsahom zásielky. Doporučujeme po Vašom prevzatí zásielky požiadať šoféra nech počká, kým zásielku skontrolujete, či je úplná a nepoškodená. V prípade komplikacií kontaktujte naše obchodné oddelenie.

    15. Zasíláte na Slovensko?
    Ano, způsob platby je možný, ale pouze převodem. Po připsání platby na náš učet zboží expedujeme prostřednictvím společnosti PPL. Ceny přeprav se vypočítávají dle hmotnosti celkové zásilky a tab. přepravného naleznete zde

    16. Tovar prišiel neúplný alebo poškodený.
    V tomto prípade je nutné ihneď bez omeškania zadať online reklamáciu. Obratom dohodneme rýchle riešenie situácie.

    17. Kde môžem uplatniť reklamáciu tovaru?
    Pre rýchle vybavenie reklamácie prosíme o jej zadanie on-line. Adresa pre doručenie reklamovaného tovaru je BOXED,s.r.o. – REKLAMCE, Velflíkova 4, Praha 6.

    18. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
    Zákonná lehota je maximálne do 30 dní od doručenia. Väčšinu reklamacií riešime obratom výmenou na počkanie, ostatné se snažíme vyriešit do siedmich dní.

    19. Je možné zmeniť údaje na vystavenom daňovom doklade?
    Áno, pre zmenu kontaktujte naše obchodné oddelenie.

    IČ: 36799050   DIČ: SK2022412865   Copyright © BOXED SK, s.r.o. 2005 - 2013
    designed by BOXED, s.r.o.